قیامت تا چه زمانی برپا نمی شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قیامت تا چه زمانی برپا نمی شود
نوشته شده در یک شنبه 19 آذر 1396
بازدید : 345
نویسنده : علی

 رسول اکرم (ص) نیز در وعده ظهور حضرت حجت (عج) می فرمایند: «قیامت بر پا نمى شود تا زمانى که زمین از ستم و دشمنى آکنده شود، آن گاه مردى از خاندان من قیام مى کند و زمین را، همچنان که از ظلم و جور آکنده شده، از عدل و داد پر مى کند.»


امام باقر (ع) می فرمایند: «هر گاه قیام کند، به کعبه تکیه مى دهد و سیصد و سیزده مرد بر گردش حلقه مى زنند. نخستین سخنى که مى گوید این آیه است: «بقیّة اللّه براى شما بهتر است اگر ایمان داشته باشید». آن گاه مى فرماید: «من بقیّة اللّه روى زمین هستم و جانشین و حجّت او بر شما.» آن گاه هر کس بخواهد به او سلام دهد، چنین مى گوید: سلام بر تو اى باقیمانده خدا در زمین خدا.»

امام مهدى (ع) فرموده اند: «من بقیّة اللّه (باقیمانده حجّت هاى خدا) در زمینم و از دشمنان او انتقام مى گیرم.»

و نیز رسول خدا (ص) فرموده اند: «اگر از عمر دنیا جز یک روز باقى نمانده باشد خداوند آن روز را دراز مى گرداند تا مردى از نسل مرا برانگیزد که همنام من است و دنیا را از عدل و داد مى آکند همچنان که از ستم و بیداد آکنده شده است.»

 

منبع: afkarnews.ir



:: برچسب‌ها: قیامت ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: